אוניקו תל אביב – טעמים מעולים בחגיגה אסייתית טבעונית

זו אולי לא בעיה למצוא מסעדה אסייתית בתל אביב, אבל למצוא אסייתית טבעונית, ועוד מסעדה אסייתית טבעונית איכותית בתל אביב, זה כבר מאתגר יותר. אם אתם טבעונים, צמחונים או סתם רוצים לתת לגוף קצת מנוחה מבשר ודגים, כדאי שתכירו את אוניקו – מסעדה אסייתית טבעונית בתל אביב מבית רשת הסושי בר Frame. ומה עם האיכות? משובחת!
כל המרכיבים שאנחנו משתמשים בהם טריים ומובחרים, ובעזרתם בנינו עבורכם תפריט אסייתי טבעוני כיפי, צבעוני ומגוון שכולל מנות ראשונות, סושי (בהרכבה עצמית ובהרכבה שלנו), קערות פוקי, מוקפצים, קומבינציות, מגשי אירוח וקינוחים. ועוד מנת ספיישל: המבורגר טבעוני – אמנם לא אסייתי, אבל עדיין כזה ששווה לטעום!
השתדלנו מאוד להציע לכם מבחר גדול, ולצד מנות אסייתיות קלאסיות ואהובות גם להציע מנות פחות שגרתיות עבור הסקרנים הקולינריים. כך תוכלו להזמין פה למנה ראשונה סלט שורשים יפני לצד לבבות ארטישוק על גריל טפניאקי עם פרמז'ן ברוטב קיסר; להרכיב לעצמכם רול סושי מאקי או אינסיידאאוט וגם רולים ספיישל כמו רוסוטו-ניקו (טופו צלוי, מלפפון ואבוקדו במעטפת שבבי טמפורה, מיונז כמהין ובצל קריספי); לזלול מוקפצים ועוד.
כשזה מגיע להזמנת משלוחי אוכל אסייתיים, אוניקו תל אביב בהחלט יוצאת דופן בהיצע ובמבחר הטבעוני שלה. האוכל שלנו גם מוכיח שמטבח אסייתי טבעוני מציע לכם שפע של טעמים ומרקמים מהנים.

אפליקציית משלוחה שמה לה למטרה להפוך את תהליך הזמנת המשלוח לפשוט ומהיר ככל האפשר, מה שאומר שאתם רק צריכים להיכנס אל תפריט המשלוחים ולהתחיל להקליק על המנות שאתם רוצים להזמין. חוץ מזה צריכים רק להזין את פרטי המשלוח ולשלוח אלינו בעוד קליק!
אתם יכולים לעשות הזמנה באיסוף עצמי ולקפוץ לאסוף אותה מאיתנו (ברחוב המסגר) אבל אנחנו גם יכולים להגיע אליכם הביתה או אל מקום העבודה, בכל יום באמצע השבוע מסוף שעות הבוקר עד הלילה וגם במוצ"ש.
האוכל האסייתי הטבעוני של אוניקו תל אביב מתאים לכל ארוחה ביום, בין שאתם מתכוונים לאכול אותה לבד או יחד עם אנשים אחרים. בנוסף לכך, אוכל אסייאתי טבעוני יכול להיות אופציה נהדרת במקרה שרוצים להרגיש מלאים ושבעים בלי להכביד על הגוף (מה שנכון במיוחד לארוחות צוהריים בעבודה…).
אוניקו היא מסעדה שהוקמה מתוך הבנה שמגיע לטבעונים ולצמחונים מסעדה אסייתית על טהרת הצומח בלבד, שהאוכל בה מוכן בסביבה טבעונית גם היא. עם זאת, ההיצע המגוון שלה יכול להיות ארוחה נהדרת גם למי שאינו טבעוני.
אז כל אחד ואחת מוזמנים לזלול מטעמים כמו גיוזה פטריות, לחמניות באן במילוי טופו בטמפורה, חסה ואיולי טבעוני, קערת פוקי אוניקו שיכולה להיחשב כארוחה בפני עצמה, מוקפץ אטריות אורז וירקות ברוטב סצ'ואן, בורגר סנסשיונל ולקנח ברול טופי ממולא בקרם בננות בציפוי קקאו וקוקוס.
רוצים עוד? הסתכלו בתפריט ואז הזמינו משלוח בקלות ובמהירות. צוות מסעדת אוניקו בתל אביב מחכה להזמנה שלכם כדי להכין לכם ארוחה אסייתית טבעונית מהנה. בתיאבון!